• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Brixo någon som lånat av dessa?

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
41
Poäng
167
Någon som fått höjning hos dem efter dem försvunnit från ut?
Aldrig fått höjning. Haft min kontokredit på 5000 via flexkontot i över ett år. Nu är den helt betald, men de säger att jag inte når upp till kraven för höjning. Känns som ett lotteri bland flera långivare gällande vilka som beviljas höjning.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
713
Mottagna reaktioner
170
Poäng
357
Haft lånet 13 månader aldrig varit sen kanske 1 gång 1 vecka max
 
Y

ynicon19

Gäst
Poäng: 0
Jag märkte att de är sjukt snabba på att skicka till inkasso om man är lite sen..jag missade att betala en räkning med datum 28:e Juni.
Jag kollade mailen och såg att första påminnelsen kom 29:e Juni (dagen efter) och andra påminellse kom 1 Juli (efter tre dagar).
Den 3 Juli gjorde de ett sista försök med påminellse och den 10 Juli skickade de till BFM inkasso.. inte ens 2 veckor!!?
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
41
Poäng
167
Är det någon som fått höjning av dessa? Vilka förutsättningar hade ni då?
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 042
Mottagna reaktioner
558
Poäng
597
Jag har aldrig heller fått någon höjning. Har haft 8000 där under en lång tid. Men avslag jämt när jag försöker höja. Känns mer som slöseri på bisnode. Inget alls att satsa på.
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
692
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Försökte höja från mina 5000 som jag har haft i tre månader. Avslag. Tycker det är synd för räntan är ändå okej om man skulle kunna få ett par tusen till.
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 042
Mottagna reaktioner
558
Poäng
597
Försökte höja från mina 5000 som jag har haft i tre månader. Avslag. Tycker det är synd för räntan är ändå okej om man skulle kunna få ett par tusen till.
Jag håller med helt och hållet. Jag provade här om dagen att höja. Men fick avslag direkt. Så trött på bisnode. Jag förstår inte att creditsafe kan vara så enkelt medans bisnode är så svårt.
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
41
Poäng
167
Inte många som fått höjning då med andra ord. Är det någon som har fått hos ett systerbolag t.ex brixo eller merax samtidigt som ni har haft ett befintligt lån hos flexkontot?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp